суббота, 15 марта 2014 г.

Ура! Моєму блогу - 1 рік.



Рівно рік тому до мене прийшла ідея створити власний блог. На щастя, вона виявилась настирливою і впертою, що врешті-решт і сподвигло   до роботи над задумом. І почалась робота, в основному "методом тика". Щось вийшло одразу, а над чимось прийшлось поморочитись не один день, але жодного разу не пожалкувала над витраченим часом. Блог для мене - це віконце у світ, джерело спілкування, натхнення, інформації, позитиву. Я так переживала, як мене сприймуть колеги, відвідувачі. А як раділа, коли побачила перших закордонних гостей.  І ось через рік маю 20.000 відвідувачів. Дехто скаже: "Та що це за цифра? Он у інших..." А я все одно рада, бо це лише моя робота, мої досягнення і моє визнання.
 ТОЖ, СПАСИБІ ВСІМ ГОСТЯМ БЛОГУ. 
Буду рада бачити вас у себе. До нових зустрічей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий