пятница, 4 июля 2014 г.

Як підбадьорити учня. Мозковий штурм

Зазвичай, для схвальної оцінки роботи учня учителі використовують обмежену кількість слів: "Молодець!", "Добре!", "Розумничок!"... А якщо розширити лексикон в цьому напрямку? 

Я спробувала і у мене вийшов такий набір:

 
- Молодець! Добре! Прекрасно!
- Набагато крще, ніж я сподівалась.
- Краще за всіх.
- Чудово!  Грандіозно! Незабутньо!
Саме цього я давно чекала!
- Зворушливо до глубини душі.
- Сказано красиво - просто і ясно.
- Талановито. Дотепно.
- Ти сьогодні багато зробив.
- Вже краще.
- Відмінно!
-  Ще краще, ніж завжди.
- Як у казці! Дивовижно! Краса! 
- Дуже ясно.
- Яскраво, чітко, молодець!
- Прекрасний початок.
- Ти на вірному шляху.
- Я тобою пишаюсь!.
- Мені дуже важлива твоя допомога.
- Працювати  з вами просто щастя.
- С кожним днем у тебя виходить все краще.
- Тут мені без тебе не обійтись.
- Я знала, що тобі це по силам.
- Я пишаюсь тим, що тобі це вдалось.
Спробуйте продовжити цей набір і побачите, що наша мова дає змогу висловити всі відтінки схвальної роботи. Учні це ДУЖЕ цінують і памятають.

Комментариев нет:

Отправить комментарий