суббота, 1 марта 2014 г.

Як таке могло статися?



Таке я не могла собі уявити в найстрашнішому сні.....
Війна на українській землі... 
Не по телевізору або у книжці, а справжня. А ворг хто?  Сусід , побратим, росіянин.
 Мій батько пережив окупацію, пройшов війну зі СПРАВЖНІМ ВОРГОМ-ФАШИСТАМИ пліч-о-пліч з росіянами, білорусами, грузинами. Невже на мою долю та долю мого покоління, наших дітей випаде таке страхіття? Душа не просто болить, а плаче. Плаче моя мама, яка теж пережила окупацію фашистів і сподівалася більше ніколи не чути про неї, а терпер ми   не даємо рідненькій слухати усі новини.
Боже, за що? Чому? Що буде далі? 
Хочеться вірити у краще, але вже ніхто і ніколи не змусить мене довіряти уряду Росії, його обіцянкам та словам про дружбу та довіру.


Комментариев нет:

Отправить комментарий